De prototypes in vogelvlucht...
![]() |
Nr. 1 (1958) allereerste proto spiegels op de hull commandoluik ipv affuit riem oogjes bovenop rechterzijde. |
![]() |
Nr. 2 KN-53-72 12 topluiken nog steeds hoekige neus spiegels op paaltjes 5 lamellen in frontplaat riem oogjes bovenop gehele neus. |
![]() |
Nr. 2a achterzijde 3 achterdeuren, 1 klink luikjes niet op zelfde hoogte scharnieren luikjes buitenzijde. |
![]() |
Nr. 3 KN-53-72 nog steeds 12 topluiken nieuwe rechte neus commandoluik wordt .50 affuit (nieuwe bestemming ?) 7 lamellen in frontplaat. |
![]() |
Nr. 4 KN-53-72 12 topluiken lamellen vervangen door dubbele inlaat op motorkap luik bestuurder nog schuin. Voorjaar 1961 in Duitsland beproefd |
![]() |
Nr. 5 KN-53-72 6 topluiken met stoppers bovenop horizontaal bestuurdersluik uitlaat nog steeds rechts gereedsschapsrek nog steeds rechts achterdeuren aangepast, luikjes gelijk, scharnieren buitenkant, 2 klinken ronde inlaat achter bestuurder. |
![]() |
Nr. 5a voorzijde van 5. ronde inlaat tussen motorkap en affuit de dubbele inlaat op de motorkap lijkt nu dicht aan de voorzijde. |
![]() |
Nr. 6 KN-75-01 ? Eerste zes preserie. uitlaat naar links verplaatst gereedschapsrek nog rechts luikrubbers nu op flank enkele luchtinlaat op motorkap ronde inlaat weer verdwenen. |
![]() |
Nr. 7 KN-75-06 gereedschapsrek ook naar links enkele luchtinlaat op motorkap rookbuslanceerinrichting gemonteerd. |
![]() |
Nr. 8 KN-75-01 bijna klaar, luchtinlaat op motorkap nog open aan voorzijde inbussluitingen in frontplaat Mag-affuit. |
![]() |
Nr. 8a achterzijde scharnieren luikjes binnenzijde bijna klaar... |
![]() |
Nr. 9 uiteindelijke versie 1963 nu weer met .50 affuit voorzijde luchtinlaat nu gesloten, nog geen DAF plaatje echter. inbussluitingen frontplaat verdwenen. |
[ TERUG ]