Dienstplichtig van lichting 79-1 opgekomen in Ede bij de Lua, daarna aangemeld voor Libanon.Na korte periode in Assen bij het 44e uitgezonden geweest van 26-7-1979 tot 30-01-1980 en als infanterist gelegerd op post 7-12 in Rishknaniyah. Na een korte periode in de burgermaatschappij ben ik weer als TS-er van lichting 81-2 weer in dienst gegaan als takelwagen chauffeur.Van 03-06-1983 tot 20-10-1983 ben ik takelwagen chauffeur geweest bij de BOG. boven Haris. De foto van de YP met de grote Unifil vlag is genomen tijdens het afscheidsdefilé van Dutch batt in 1983.Kan de foto niet vergenoeg vergroten om het kenteken te lezen. Mvgr, Wijnand van de Ree.
Hier een gedeelte van de Unifil 4365 in zijn laatste dagen op de scrabyard te Haris in 1983.
De berging van de Unifil 4322
De klus is weer geklaard en de YP staat weer op de weg.
Foto's van de laatste rit van Libanon naar de haven van Haifa. Vanuit Haifa zijn de voertuigen weer verscheept naar Nederland in 1983.
Hier de Unifil 43-33 in 1979 op post 7-12 van de Paost.De genie probeert hier met een flinke hoeveelheid trotyl een put te springen voor een nieuw toilet op onze post. Was niet gelukt, we hebben later zelf een stenen wc gebouw gemetseld.
Hier wat foto's van YP's by night. We zijn hier op een post van Irishbatt.Deze post was vrijwel verlaten tijdens de rotatie van de Ieren.Wij bewaakten dan deze post totdat de verse lichting Ieren gearriveerd was.